Nails of the day

nails 2

Hey,

Een keertje wat anders! Namelijk: een nails of the day.

nailss

Ik heb deze zaterdag op gedaan, maar zondag ging hij wel al een beetje ‘chippen’. Toch vind ik dat hij nog best lang goed is gebleven, want ik heb zondag ook veel afgewassen enzo.

Dit is kleur 550 coty van miss sporty. Ik had hem geleend van een vriendin, maar ik denk dat ik hem zelf ook ga kopen! Ik vind de nagellak van miss sporty namelijk best wel fijn lakken.

Dit was het alweer! Willen jullie vaker een notd zien? Laat het even weten in de comments!

xx

Geef een reactie

