Review: I love stage eyeshadowbase essence

20150111_145516

Hey,

Veel bloggers zijn nogal enthousiast over deze eyeshadowbase: de I love stage eyeshadowbase van essence. Vandaag ga ik hem testen en kijken of ik net zo enthousiast ben als andere bloggers!

eyeshadowb

Het kwastje brengt erg fijn aan. Je moet wel uitkijken dat je niet te veel aanbrengt, een klein stipje is al genoeg!

eyeshadowbaseeyeshadow b 4

Links: aangebracht. Rechts: uitgesmeerd.

Wel blijft er nog een beetje een oranje vlek achter, zeker als je teveel aanbrengt. Daarom moet je echt niet teveel aanbrengen, dan valt de vlek niet zo op. Maar eigenlijk maakt dat toch niet echt uit als je er een oogschaduw overheen aanbrengt.

eyesshadowbase uitgesmeerd

Hier zie je de eyeshadowbase nog een keer uitgesmeerd.

swatches voorswatches na

Links: swatches zonder eyeshadowbase. Rechts: swatches met eyeshadowbase.

Wow, ik zie wel degelijk verschil! De 2 kleuren die ik heb gebruikt zijn trouwens: Lavish en Dreamy van het mua undress me too palette. Een review daarvan zie je hier. Zelfs de kleur lavish heeft nu meer kleur! Lavish vond ik namelijk een beetje tegenvallen qua pigment.

Het enige minpuntje vind ik de oranje-achtige waas die hij achterlaat. Maar voor de rest ben ik zeer tevreden over deze eyeshadowbase!

xx

 

4 thoughts on “Review: I love stage eyeshadowbase essence

Geef een reactie

