Opgemaakt #1

opgemaakt

Hey,

Tijd voor de allereerste opgemaakt! Ik heb besloten om elke keer als ik 10 producten of meer heb opgemaakt een opgemaakt post te maken. En nu heb ik 11 producten verzameld, dus laten we snel beginnen!

verzorging

Als eerste de verzorgingsproducten. Ik heb een bodylotion van de kruidvat opgemaakt, namelijk: body fruit pink grapefruit & lemon. Deze beviel me op zich wel goed. Je moet wel houden van de geur, want die is duidelijk aanwezig. Wel trekt hij niet zo snel in.

Dan een handcrème, toevallig ook van de kruidvat: hand therapy rozen handcrème. Deze kocht ik in de winter en je doet er erg lang mee. Je hebt namelijk niet zoveel van de crème nodig per keer. Hij rook echt lekker naar rozen, maar ook deze trok niet zo snel in.

deo

Wow, ik heb echt veel deo’s opgemaakt! Nou moet ik zeggen dat ik wel al in januari ben begonnen met het sparen van opgemaakte producten, dus zo gek is het eigenlijk niet.

Als eerste maakte ik een deodorant van Tahiti op. Deze ruikt echt heerlijk! Helaas alleen in de Franse supermarché’s te koop…

Dan twee deo’s van rexona: shower fresh en pure. Ze roken beiden lekker, maar ik word de geur wel snel zat. Daarom koop ik de volgende keer liever een neutrale deo.

Als laatste een deo van dove: invisible dry. Deze beviel me goed! Hij werkt goed antitranspirerend en de geur is lekker, een beetje neutraal, maar zeker niet te veel aanwezig. Deze ga ik opnieuw kopen!

makeupp

Next category: make-up. Maar 2 producten, maar dat is nog best veel aangezien ik bijna nooit make-up opmaak. Als eerst de masterpiece max mascara van maxfactor. Mijn all-time favorite! Helaas is hij nu toch écht op.

En een lipgloss van de Hema. Deze had ik al superlang en nu is hij eindelijk op. Hij is hoogstwaarschijnlijk ook niet meer te koop. Ik vond hem wel fijn, niet te glittery, gewoon een subtiele glans. Hij plakt wel een beetje.

douche

Als laatste de doucheproducten! Dit is persoonlijk mijn favoriete categorie. Als eerste maakte ik een douchecrème op: cream & oil silk & magnolia van Fa. In het begin vond ik deze heerlijk ruiken, maar na een tijdje werd ik de geur wel een beetje zat. Maar ik ben zeker van plan een paar andere douchecrèmes van Fa te proberen!

Dan twee andrelon producten. Als eerste de Iedere Dag shampoo. Deze ruikt echt heel lekker! Heerlijk fris. Ik heb wel het idee dat deze mijn haar iets minder verzorgd dan bijvoorbeeld de andrelon glans en care shampoo. Ten slotte een conditioner van andrelon: perfecte puntjes. Deze ruikt best lekker en hij maakt je haar lekker glad en doorkambaar. Of hij écht helpt tegen gespleten puntjes? Volgens mij niet.

Dit was het dan alweer! Laat even weten in de comments wat jullie van deze allereerste opgemaakt vonden.

xx

2 thoughts on “Opgemaakt #1

Geef een reactie

