30 days fashion challenge

Hey,

Op het internet kwam ik heel veel fashion challenges tegen, maar er was er geen één waarbij ik élke challenge leuk vond. Dus toen dacht ik: waarom niet zelf een 30 days fashion challenge maken? Ik wil binnenkort gaan starten met mijn challenge en aan het einde van dit traject zal ik de challenge vrijgeven, zodat jullie deze ook allemaal kunnen gaan doen!

Hoe gaat deze challenge eruit zien? Simpel: elke week (ga ik proberen) post ik een outfit die bij de challenge hoort. Hier alvast een sneak-peak:

sneak peak

Ik heb er nu al onwijs veel zin in! Dus blijf vooral up to date 🙂

Je kunt me hier op bloglovin volgen.

xx

One thought on “30 days fashion challenge

Geef een reactie

