Review/notd miss sporty hemelsblauwe nagellak

Hey,

Vandaag weer een nieuwe Nails of the day, maar eigenlijk ook een review, want dit keer ga ik er wat dieper op in en geef ik ook mijn mening.

20150404_165745

Dit is de kleur 470 van miss sporty.

20150404_16505520150404_165745

Links zie je de kleur na 1 laagje en rechts na 2 laagjes + topcoat (Catrice Quick Dry & High Shine Topcoat).

2 laagjes zijn bij deze nagellak zeker nodig, maar al met al ben ik zeer blij met het resultaat. Een prachtige kleur, die redelijk lang blijft zitten. Aan de longlasting Rimmel kwaliteit kan hij niet tippen, maar hij blijft zeker langer zitten dan de gemiddelde lowbudget nagellak.

Zeker een aanrader als je, net als ik, dol bent op mooie blauwe kleurtjes!

Hij is te koop bij de Etos en DA voor €2,49, dacht ik.

xx

4 thoughts on “Review/notd miss sporty hemelsblauwe nagellak

Geef een reactie

