Blogmake-over!

pinkheartsandsparkledreams.tumblr.com

Hey!

Ik heb lang na zitten te denken. Andere blognaam of niet? En zo ja: waar ga ik over schrijven, of hou ik dezelfde onderwerpen?

En ik ben eruit! Ik ga mijn blog een beetje veranderen! Nou ja, een beetje…

Dit gaat er veranderen:

– Deze blog krijgt een nieuwe naam, eentje die beter past bij de onderwerpen waarover ik ga schrijven.

– Ik ga vrijer schrijven, dat houdt in: er komen meer onderwerpen behalve beauty, fashion en food. Hierdoor wordt mijn blog hopelijk nog leuker!

– Zo nu en dan heb ik wel eens een artikel over boeken geplaatst. Dit wil ik gaan uitbreiden! Dat houdt in: meer top 5’s met boeken en misschien ook reviews van boeken.

– In de categorie ‘food’ heb ik nog niet zo heel veel artikelen geschreven, maar dat gaat veranderen!

– De lay-out gaat natuurlijk ook veranderen.

Wat gaat er niet veranderen?

– Ik blijf schrijven over beauty en fashion.

– Opgemaakt artikelen wil ik nog steeds gaan maken.

Het wordt dus een beetje een van-alles-en-nog-wat-blog!

Desondanks hoop ik dat jullie mijn blog net zo leuk blijven vinden, of misschien zelfs leuker gaan vinden!

xx

One thought on “Blogmake-over!

Geef een reactie

