Boekreview: Witse duivels genot, Barbara Hofmann

Hey,

Vandaag weer een nieuwe boekreview! Dit keer van Witse, duivels genot.

Kennen jullie de serie Witse? Dit is een spannende detectiveserie waarin commisaris Witse allerlei moorden oplost. Dit is zeker één van mijn favoriete series.
Toen ik dus een boek van Witse in de bibliotheek zag staan, was ik dan ook blij verrast. Deze moest ik proberen!

De voorkant ziet er al spannend uit. Duivels genot is de titel van het boek.
Het boek gaat over een moord op een jong meisje die tegelijk wordt gevonden met een dode man. Hebben ze iets met elkaar te maken?

Omdat het een Vlaamse serie is, worden er hier en daar wat Vlaamse woorden gebruikt. Dit vond ik wel grappig, want hierdoor lijkt het ook veel op de televisieserie.
Hoewel het een dun boekje is, kon het me af en toe niet snel genoeg gaan. Dit komt waarschijnlijk ook omdat het op tv natuurlijk sneller gaat.

Ik raad dit boek zeker aan aan mensen die fan zijn van de serie Witse, maar ook aan mensen die de serie nog niet kennen en van spannende boeken houden.
Persoonlijk kijk ik liever de tv-serie, maar het was toch leuk om er eens een boek van te lezen.

In deze serie zijn nog meer boeken verschenen, waaronder deze:

Witse, de Nederlandse connectie.

Ik ga zeker nog een paar boeken proberen uit deze serie. Uiteraard horen jullie dan of die net zo spannend waren!

xx

2 thoughts on “Boekreview: Witse duivels genot, Barbara Hofmann

Geef een reactie

