#Boektober!

bron

Hey!

Dagmar, van de blog: bydagmarvalerie.nl bedacht deze leuke uitdaging. Je leest haar artikel hier terug.

Superleuk!

Dagmar zegt:

Ik mocht een ontzettend bijzonder project voor mijn werk lanceren, namelijk #Boektober. Heb jij zin om meer te lezen, maar kom je er niet aan toe? Of zou je graag lekker in de leesflow willen komen? In oktober ga ik heel graag met jou de uitdaging aan om meer te lezen dan je nu al doet. Iedereen kan deelnemen aan #Boektober en het is gratis! Wat je nodig hebt? Leesvoer en zin om mee te doen aan deze gezellige reading challenge. Doe je mee? 

En of ik ga meedoen! Ik heb al een lijstje gemaakt met boeken die ik nog wil gaan lezen:

DSCF6170

Deze twee boeken wil ik sowieso gaan lezen.

Pretty Little Liars 1&2 vond ik in de kringloopwinkel. Hij is in nog best wel goede staat en ik heb hem voor €3,75 meegenomen. Hij is wel in het Nederlands, terwijl mijn voorkeur persoonlijk naar het Engels uitgaat. Dat is een beetje jammer, maar ik denk dat het verhaal nog net zo leuk gaat zijn.

In Het oog van Medusa ben ik reeds begonnen. Ik hou heel erg van Griekse mythes, dus dit leek mij een leuk boek. Helaas kwam ik er nogal moeilijk doorheen, omdat het een vrij dik boek is en omdat het verhaal mij niet zo pakte. Maar in #boektober ben ik alsnog van plan dit boek te gaan lezen!

Dan heb ik nog een paar boeken die ik van de bibliotheek wil gaan lenen:

       

Soul Storm is deel 3 van de spannende serie van Kate Harrison. Ik heb deel 1 en deel 2 al gelezen, waarbij ik dacht dat deel 2 het einde zou zijn. Maar dat was niet zo! Het spannende verhaal gaat verder, met als het goed is in deel 3 de spannende onthulling van de dader van de moord…
Morgen toen de oorlog begon stond al lange tijd op mijn lijstje. Een spannend boek waarbij vrienden ontdekken dat als ze terugkomen van vakantie er oorlog is uitgebroken. Spannennnd…
In Promille ben ik ook al eens begonnen. Ik nam me al lang geleden voor hem ooit nog eens uit te gaan lezen, maar nu lijkt het toch eindelijk werkelijkheid te gaan worden. Dus dit boek staat ook op mijn lijstje.
En dan tot slot: Fatale Liefde. En ja, je raadt het al: hier ben ik ook al in begonnen. Ik vond het best een leuk boek, maar ben er gewoon niet aan toegekomen hem echt uit te lezen. Dus hierbij!
Doe jij ook mee aan Boektober?
xx
3 thoughts on “#Boektober!

  1. Leuk, Pretty little liars! Hoewel mijn voorkeur ook naar Engels gaat, las ik de serie ook in het Nederlands en ik kan alvast zeggen dat het verhaal echt alsnog heel goed is. Echt, heel erg verschrikkelijk goed. Een van mijn favorieten!

Geef een reactie

