Reviewweek dag 4: review Catrice Calligraph eyeliner

Hey!

Vandaag review ik: catrice calligraph ultra slim eyeliner pen waterproof.

20150215_163801

De verpakking zier er mooi uit met dat blauw en zwart. Het Chinese/Japanse tekentje rechts vind ik ook wel grappig.

eyeliner punt

De eyeliner heeft een vilten punt en ziet er inderdaad uit alsof hij heel gedetailleerd kan tekenen.

swatches

De swatches! Op het eerste gezicht prima. Ik dacht dat ik wel een goede eyeliner te pakken had.

Maar…

Na een tijdje (en hiermee bedoel ik niet zo lang), droogt het uiterste puntje helemaal op. Van de rest van de stift komt nog wel eyeliner, maar van de punt niet meer, waardoor het vrijwel onmogelijk wordt een fatsoenlijke ‘wing’ te tekenen.

Erg jammer, aangezien het product zelf heel fijn is. Ik hoopte dat ik er iets langer mee kon doen dan 5 keer, maar helaas 😉

Deze eyeliner kost €3,39

Ik zet mijn zoektocht voort en misschien probeer ik binnenkort wel een nieuwe eyeliner. Ik ben namelijk heel benieuwd naar de studio lash the miaoww look van miss sporty, die schijnt goed te zijn.

So stay tuned!

xx

2 thoughts on “Reviewweek dag 4: review Catrice Calligraph eyeliner

Geef een reactie

