Reviewweek dag 5: review Miss Sporty so clear concealerstick

Hey!

Vandaag review ik voor jullie: de Miss Sporty so clear concealerstick.

miss sporty concealer

Dit is kleur 01, de lichtste.

De verpakking ziet er simpel uit, maar wel leuk. Ik was heel erg benieuwd naar deze concealerstick, aangezien ik nog nooit eerder een ‘stick’ heb gebruikt.

concealerr

Op de achterkant staat nog wat informatie:

coverstick : concealerstick

antibacterial : antibacterieel

conceals redness & spots : camoufleert roodheden & plekjes

prevents new skin imperfections : voorkomt nieuwe oneffenheden

Dat hij antibacterieel is, is fijn.

Hij camoufleert redelijk.

Hij voorkomt inderdaad nieuwe oneffenheden. De stick heeft een soort uitdrogend effect, waardoor puistjes uitdrogen en verdwijnen.

stick

Dit is de stick. Lijkt een beetje op een nude lipstick hè 😉

swatch 1swatch 2

Swatches! Links zie je de swatch en rechts zie je hem uitgesmeerd.  Hij is ietwat oranje, maar dat maakt niet zoveel uit. Hij blend redelijk goed in.

Wat ik echt heel jammer vind, is dat je heel veel en hard moet wrijven om hem uit te smeren. De stick is heel stroef en droog. Ik weet niet of dit altijd zo is bij concealersticks, maar ik vind het in ieder geval niet fijn werken.

Ik zou deze concealer niet opnieuw kopen, puur omdat ik hem niet fijn vind werken. Dus de volgende keer weer een gewone concealer hoor!

De concealer kost €2,99 en kun je kopen bij de Etos.

xx

Geef een reactie

