Reviewweek dag 7: review Hema Foundation

Hey!

De laatste dag van de reviewweek alweer…

De review van de Hema foundation.

20150614_201250

Dit is kleur 01, de lichtste kleur. Op de voorkant staat

  • All skin types
  • Light to medium coverage

Ik vind de verpakking er een beetje goedkoop uit zien moet ik eerlijk toegeven. De Foundation was dan ook niet zo duur, maar ik vind een pompje er altijd wat mooier uit zien.

De foundation was niet heel duur, €3,- ,  en de kleur leek mij goed.

20150927_18101420150927_181048

Links zie je de substantie en rechts zie je de foundation uitgesmeerd.

Je ziet wel duidelijk dat je iets op hebt, anders dan een BB-cream. Deze foundation is dan ook echt voor als je iets meer dekking wilt.

De kleur is wel iets te licht voor mij, maar hierdoor kan ik weer iets meer experimenteren met blush en bronzer, om mijn gezicht weer wat meer kleur te geven.

Ik ben tevreden over deze foundation, hoewel hij wel een beetje typisch ruikt. Lastig te omschrijven. Gelukkig stinkt het niet heel erg en met een beetje parfum op verdring je de geur wel naar de achtergrond.

Deze foundation koop je dus voor €3,- bij de Hema.

Dit was het dan alweer!

xx

Geef een reactie

