Update: bloggen en werk/school combineren?

 

Hey!

Tsja, natuurlijk heb ik een poos (een hele poos) geleden aangekondigd dat er misschien iets minder artikelen online zouden komen, maar dit waren er misschien wel heel weinig. Hoe dat kwam? Dat leg ik je even uit.

book, coffee, and study afbeelding

Bloggen en werk/school combineren

Ik heb echt respect voor de mensen die bloggen en werk/school goed kunnen combineren. Want dat blijkt af en toe nog best lastig te zijn. Natuurlijk wil je niet dat je cijfers op school er onder gaan lijden. Maar liever ook niet dat het aantal posts op je blog wel heel magertjes wordt.

En voor mij geldt: school gaat voor. Helaas.

Graag zou ik vaker de tijd willen nemen om eens lekker te bloggen, maar school kost gewoon heel veel tijd. Soms is het weer even wat rustiger, dan komen er weer wat meer artikelen online. Maar vaker is het gewoon heel druk, dan verschijnt er bijna niks op mijn blog.

flowers, rose, and pink afbeelding

Wat ga je daar nou aan doen?

Erg dankbaar ben ik voor de vooruit-plan functie van wordpress. Daar zou ik dan ook wat meer gebruik van moeten maken.

Hoe combineren jullie je werk/school met bloggen?

Laat het weten in de comments!

xx

 

2 thoughts on “Update: bloggen en werk/school combineren?

  1. als ik 1e uur vrij nen sta ik altijd eerder op zodat ik of alvast voor school bezig kan zijn, of ik ga juist bezig met mijn blog. als ik thuis kom van school vrijdag dan maak ik meteen mijn huiswerk en probeer ik ook al te leren. op zaterdag en zondag hoef ik dus alleen nog masr te herhalen en kan ik voor de rest bezig met mijn blog!

Geef een reactie

