Mega Opgemaakt!

20151229_161336_resized (2)

Hey!

Flink wat producten heb ik opgespaard, voor deze opgemaakt. Dus enjoy!

20151229_161418_resized (2)

Als eerste deze 4 Andrélon producten. 2 keer een Andrélon Glans shampoo, een Iedere Dag shampoo en een Perfecte Puntjes conditioner. De shampoos waren erg fijn, al merkte ik wel dat de Iedere Dag shampoo iets minder voor mijn haar deed dan de Glans shampoo. De Perfecte Puntjes conditioner rook fijn en had een fijne substantie, maar ik had niet echt het idee dat hij echt iets voor gespleten haarpuntjes doet.

20151229_161457_resized (2)

Dan twee pakjes make-upremover doekjes. Linksboven eentje van de Action met kokosgeur. Deze heb ik ook gereviewd! De review vind je hier. En rechtsonder de make-upremover doekjes van de Primark. Die blijven toch het fijnst!

20151229_161529_resized (2)

De linker twee deo’s koop ik altijd bij de Action. Deze geur vind ik erg fijn. En rechts een deo die heel lekker ruikt, maar helaas alleen in Franse supermarkten te koop is.

20151229_161600_resized (2)

Een droogshampoo van de kruidvat! Na wat reviews bekeken te hebben, die beweerden dat hij nogal een witte waas achterlaat, was ik wat huiverig. Toch besloot ik om hem mee te nemen en hij beviel eigenlijk heel goed! Deze heb ik inmiddels al opnieuw gekocht, ook in de minivariant: superschattig en heel handig!

Deze douchecrème van vogue heb ik al heel lang, en is nu dan toch eindelijk op. De geur was ik een beetje zat.

20151229_161632_resized (2)

Tot slot 3 miniproductjes. Links zie je een miniverpakking van de nivea soft, mijn all-time favourite gezichtscrème.

20151229_161639_resized (2)

Dan een monstertje van Escada Born in Paradise. Deze ruikt zo lekker! Deze heb ik inmiddels ook in full-size gekocht. Wel echt een zomergeurtje!

20151229_161652_resized (2)

Dit was een testertje dat ik kreeg van Thebodyshop. Een body butter van de kerstcollectie van vorig jaar (en dit jaar!): Glazed Apple. Om eerlijk te zijn vond ik de geur toch niet zo lekker. Het product zelf is wel heel fijn.

 

Dit was het dan alweer!

xx

Geef een reactie

