Boekenwishlist #2

Hey!

Vandaag: een boekenwishlist.

Ik heb al eerder een keer een boekenwishlist gemaakt, die je hier kunt terugzien.

En dit zijn de boeken die ik graag wil gaan kopen!

want 4

De vallei van de paarden. Als eerste dit boek dat ook al op mijn vorige wishlist stond. Oeps… Maar omdat ik hem toch nog steeds heel graag wil hebben, voeg ik hem toch nog even toe.

Dan dit boek: To kill a mockingbird. Het schijnt een heel ontroerend en mooi boek te zijn. Ik ben benieuwd!

Dan deze: Life of Pi. Ik kwam deze tegen in de kringloopwinkel, maar die was in het Nederlands. Maar ik wil hem toch graag in het Engels lezen. Ook dit schijnt ook een heel mooi boek te zijn over een jongen en een tijger die vastzitten op een boot.

All the light we cannot see. Een blind Frans meisje en een Duits jongetje ontmoeten elkaar in de Tweede Wereldoorlog in Parijs. Dit klinkt ook als een heel mooi boek!

The 5th Wave

En tot slot: the 5th wave.

Dit lijkt me een heel spannend boek! Een beetje een sciencefiction boek. En nu afgeprijsd voor €9,49 bij bol.com 😉

 

Dit was het dan alweer!

Staan er nog boeken op jouw wishlist?

xx

7 thoughts on “Boekenwishlist #2

Geef een reactie

