3 Leuke Thrift/Kringloop youtube channels

Hey!

De laatste tijd vind ik het superleuk om op YouTube te kijken hoe mensen lekker thriften en/of hun pas gescoorde aankopen uit kringloopwinkels showen. Vandaag deel ik mijn favoriete Thrift channels met jullie!

Maar voordat we beginnen zal ik even wat meer uitleggen over Thrift Shopping.

Een Thrift Shop/Thrift store is eigenlijk niets anders dan een kringloopwinkel. Alleen zijn de meeste kringloopwinkels in Amerika ietsje groter dan hier… Jullie kennen Thrift Shop waarschijnlijk allemaal wel van het liedje van Macklemore & Ryan Lewis. Macklemore danst vrolijk tussen alle rekken door die volstaan met allemaal tweedehands dingetjes en kleding. Die kleding is vooral belangrijk bij Thrift Shopping. Zeker in Amerika heb ik het idee dat dit steeds populairder wordt. Want hé, het is goed voor het milieu en het kost je bijna niks!

Laten we snel beginnen! (Mocht je trouwens nog vragen hebben, zet ze in de comments!)

 

1. TheFashionCitizen

Deze zussen hebben soms een wat aparte stijl, maar dat is eigenlijk ook wel leuk. Van vlogs tot shoplogs, je vindt hier van alles!

 

2. ThriftersAnonymous

Dit is by far mijn favoriete Thrift YouTube channel. Samen hebben deze meiden de grootste lol en dat maakt hun filmpjes ook superleuk.

 

3. Coolirpa

Het meisje achter dit Youtubekanaal, April, is supercreatief en tovert thrifted kledingstukken in no-time om tot nieuwe, hippere kledingstukken. Superleuk!

 

Dit was het dan alweer! 3 vrij verschillende YouTube Channels, dus hopelijk zit er voor jullie ook iets leuks bij 🙂

Lijkt het jullie trouwens leuk als ik meer artikels ga maken over Thrifting?  Shoplogs, tips of eigen ervaringen ofzo? Laat het weten in de comments!

xx

3 thoughts on “3 Leuke Thrift/Kringloop youtube channels

Geef een reactie

