Bloggoals 2016

 

De populairste tags voor deze afbeelding zijn: coffee, nails, sweater, fall en autumn

Hey!

Jep, I know, we zitten al in februari… Maar toch leek het me leuk om nog eens mijn bloggoals voor dit jaar te delen. Laten we snel beginnen!

 

food, healthy, and fruit afbeelding

bron

  1. Meer bloggen over (healthy) food

De categorie food op mijn blog is aardig leeg. Hier wil ik graag verandering in brengen dit jaar! Meer (gezonde) recepten uitproberen en deze natuurlijk met jullie delen. Ik heb mijn blender ook net in huis, dus geen excuses meer!

new, sky, and quote afbeelding

bron

 

2. Nieuwe dingen proberen!

Nieuwe dingen proberen, dit is zeker een goal voor 2016! Bijvoorbeeld mijn thrifting artikel van woensdag. Willen jullie daar ook meer over lezen?

macbook, apple, and book afbeelding

bron

 

3. Nieuwe dingen leren en InspirationShake nog beter maken

Spreekt voor zich toch? πŸ™‚

 

4. Meer mooie foto’s maken en delen

paris, france, and city afbeelding

bron

Het lijkt me heel leuk om meer plaatjes te delen van dingen die ik mee maak, tegenkom. Bijvoorbeeld als ik een dagje ga shoppen ofzo: behalve de shoplog ook de dag in plaatjes delen! En natuurlijk ook als ik eens op vakantie ga πŸ™‚

friends, heart, and best friends afbeelding

bron

5. Jullie!

Ik ben heel benieuwd wat jullie nou eigenlijk graag op mijn blog lezen. Ik wil ook even zeggen dat ik heel erg blij ben met jullie, mijn volgers. Superleuk dat jullie mijn blog lezen!

 

Dit waren ze dan, mijn bloggoals voor 2016.

Laat zeker even in de comments weten wat jij graag ziet verschijnen op mijn blog in 2016!

xx

5 thoughts on “Bloggoals 2016

Geef een reactie

