5 Favorite skincare products

20160331_184743 (2)

Hey!

Vandaag: mijn 5 favoriete skincare products!

Ik zal de prijzen er ook even bij zetten, voor het geval jullie die ook graag willen weten 🙂

20160331_184507 (2)

Als eerst dit micellair water van Vichy. Ik gebruik dit om ’s ochtends mijn gezicht te reinigen en op te frissen voordat ik mijn make-up op doe. Natuurlijk heb ik de avond daarvoor ook al mijn make-up eraf gehaald, maar daarvoor gebruik ik reinigingsgel.

Vichy purete thermale 2 in 1 calming cleansing micellar solution €15,59

 20160331_184520 (2)
Deze crème van nivea gebruik ik al zo lang als ik me kan herinneren. Hij is dan ook heel fijn! Deze gebruik ik voor mijn handen, gezicht en andere droge plekjes. Heel goed en niet te duur!
Nivea Soft Hydraterende Crème 300 ml €6,09

20160331_184540 (2)

Dit maskertje kwam ik een keer bij de etos tegen, toen hij was afgeprijsd naar €4,-. Omdat deze in een tube zit, kun je hem vaker gebruiken. Ik vind dit een fijn maskertje en je huid voelt lekker fris en zacht aan na gebruik. En hij ruikt ook nog eens lekker!

Dr van der Hoog Quick Restore 3 Minuten Masker €7,49

20160331_184611 (2)

Dit is mijn meest recente ontdekking, maar desalniettemin een superfijn product. Deze reinigingsgel van kruidvat gebruik ik elke avond als ik die dag behalve oogmake-up ook foundation/bb-cream heb gebruikt. Zo gaan er geen tien watjes doorheen voordat je gezicht schoon is, en voelt je gezicht ook nog eens extra fris en zacht aan na gebruik.

Kruidvat reinigingsgel €1,49

20160331_184621 (2)

Deze lippenbalsem is heel fijn. De geur is lekker, maar niet te overheersend, wat ik bij heel veel lippenbalsems vaak niet heb. Helaas wel een limited edition.

Vaseline Queen Bee limited edition €-

 

Dit was het dan alweer!

Wat is jouw favo skincare product?

xx

 

One thought on “5 Favorite skincare products

Geef een reactie

