Make-upstash opruimen

Hey!

Mijn make-upstash begon aardig uit te puilen, dus het werd tijd om deze eens goed uit te zoeken. Benieuwd? Lees snel verder!

20160331_190143 (2)

Zo ziet mijn make-upstash er nu uit, voor het opruimen.

Ik zat te twijfelen of ik mijn make-up anders in een grotere bak zou doen, maar toen besefte ik me dat er ook veel make-up bij zit die ik niet meer gebruik. Dus voor nu nog even in deze bak.

 

Mascara’s, oogpotloden, eyeliners en wenkbrauwproducten

Als eerste zoek ik deze categorie uit.

20160331_190251

Bijna alles gebruik ik veel, dus alleen deze twee mascara’s gaan weg omdat deze eigenlijk wel op zijn.

 

Lippenstift en lipverzorging

Hier kan wel wat weg geloof ik; een paar producten gebruik ik nauwelijks omdat ze helaas een beetje tegen vallen.

20160331_190514 (2)

Dit zijn al mijn lippenstiften en lipverzorgingsproducten op een rijtje.

Links zie je 3 nude kleurtjes. De derde, van de Primark, gebruik ik eigenlijk nooit, omdat deze net een concealer lijkt op mijn lippen. Dus die kan weg! De tweede gaat sowieso niet weg, dit is echt een favoriet! Dat is 05 Cool Nude van Essence.

De volgende 4 gebruik ik nog steeds heel veel, dus die doe ik niet weg.

Die twee daarna, van Fogan cosmetics, voelen heel droog aan op de lippen. Bovendien grijp ik nooit zo snel naar deze kleurtjes. Dus die kunnen ook weg. De mini max-factor lipstick heeft een mooie paarsrode kleur, die ik wel nog gebruik voor speciale gelegenheden.

De twee lippenbalsems, eentje van de DA en eentje van Labello (cherry), vind ik heel fijn. De fanta lippenbalsem gebruik ik nooit, omdat ik deze een beetje chemisch vind ruiken.

20160331_190551

Dan zijn dit de lipsticks die weggaan.

20160331_190747

Dit is wat er overblijft. Past precies!

De lipstickhouder heb ik trouwens bij de Big Bazar gekocht, mocht je het je afvragen 🙂

 

Gezichtsproducten

Dan de gezichtsproducten. Dit bakje is er het ergst aan toe… Laten we snel beginnen!

Rechts op de foto zie je alle producten uit het bakje.

20160331_192552 (2)

Deze producten, behalve de foundation en lippenbalsem/highlighter, gaan weg. Ik weet niet zo goed waarom die er nog op staat, want die wilde ik eigenlijk wel houden haha

De lippenbalsem gebruik ik als highlighter, omdat die heel erg glimt. De foundation gebruik ik ook nog steeds.

De bronzer gaat weg omdat deze te oranje is voor mij en niet mooi staat. Mocht je je trouwens afvragen waarom de pan dan al is geraakt: hij was eerst van mijn moeder. De concealerstick gaat weg omdat deze heel droog is, een beetje oranje en moeilijk te blenden. De BB-cream van miss sporty doe ik weg omdat er glitters in zitten…

20160331_192505 (2)

Deze producten ga ik houden! Deze vind ik allemaal heel fijn.

Oogschaduw

Dit is al mijn oogschaduw. Het past net niet…

Deze cream eyeshadow van Kiko ziet er nog best goed uit, maar…

… de kleur vervaagt zodra je hem uitsmeert. Jammer! Ik heb hem dan ook al heel lang.

20160331_191039 (2)

Okay, deze rood-wit-blauw schmink ziet er niet meer zo fris uit. Maar met Nederlandse feesten gebruik ik deze nog steeds, want hij werkt nog goed!

20160331_191249 (2)

Dit zijn mijn 4 ronde paletjes met 2 of meer kleurtjes.

20160331_191440 (2)

Deze gaat weg, want de oogschaduw is heel poederig en moet je heel goed opbouwen voor je iets ziet.

Deze oogschaduw heb ik al heel lang. Op het eerste gezicht lijkt hij wel goed, maar als je hem swatcht zijn bijna alle kleuren vager. Die gaat weg!

Deze twee pak ik er niet zo vaak bij, maar zijn best goed. Vooral de rechter is beter dan verwacht na vaker gebruiken.

20160331_191006 (2)

Deze oogschaduwpaletjes hou ik allemaal, omdat ze heel fijn zijn!

20160331_192229 (2)

Dit zijn dan alle producten die ik hou.

 

20160331_193055 (2)

Overige spulletjes

Dit zijn de spulletjes uit het bakje rechtsonder. Een beetje de ‘random’ dingen.

De roze kabukikwast gebruik ik elke dag voor mijn poeder, dus die hou ik.

Het blauwe kwastje gebruikte ik eerst voor mijn blush, maar nu ik een nieuwe kwast voor mijn blush heb, kan deze weg omdat die veel minder fijn is.

De foundation testertjes bewaar ik nog even om eens te testen.

 

Lipgloss en overige lipproducten

Deze producten hou ik sowieso. De rimmel provocalips voelt niet zo fijn aan op de lippen, maar ik vind de kleur wel mooi.

20160331_193559 (2)

De linker en de meest rechtse lipgloss gaan weg. Deze heb ik al heel lang en beginnen onderhand een beetje vreemd te ruiken…

20160331_193542 (2)

Deze lipgloss van de Action vind ik wel heel fijn. Hij ruikt lekker en geeft je lippen een mooi glansje.

 

20160331_194637

Dit is alles wat ik weg doe. Sommige dingen geef ik aan mijn zusje, de rest gaat de prullenbak in, omdat het niet meer goed is.

20160331_194426 (2)

Dit is het eindresultaat! Lekker opgeruimd en alles past weer.

Als jullie nog vragen hebben over de naam van een product of iets anders, stel ze dan gerust!

xx

5 thoughts on “Make-upstash opruimen

Geef een reactie

