Review: Essence shape your face contouring palette

Hey!

Vandaag review ik voor jullie het Essence ‘shape your face contouring palette’.

Laten we snel beginnen.

20160508_170149

Ik heb gekozen voor de kleur 010 ready, set, peach! Deze is voor de lichte huid.

20160508_170201

Op de achterkant van het paletje staan nog wat aanwijzingen voor het contouren van je gezicht met deze producten.

20160508_170227

De bronzer, highlighter en blush hebben elk een leuk patroontje.

20160508_170246

Dit is het paletje in de zon. Zo kun je de glans goed zien! Wauw, nu word ik toch wel heel benieuwd naar die blush…

Tijd voor swatches! Links zie je de bronzer, highlighter en blush van links naar rechts na één keer aanbrengen, rechts na twee keer.

Het pigment van de highlighter en blush valt een beetje tegen. Ook heeft de highlighter geen glans, wat ik persoonlijk minder mooi vind voor de jukbeenderen.

De foto’s zijn niet zo duidelijk, maar hier heb ik in ieder geval de producten gebruikt om mee te shapen.

De bronzer heeft goed pigment, maar is helaas een beetje te oranje voor mij.

De blush valt het meest tegen. Zo mooi en gepigmenteerd als hij er in het palette uit zag, zo onzichtbaar is hij op de wangen. Jammer!

De highlighter is ook bijna niet te zien. Voor op de jukbeenderen vind ik hem dan ook niet mooi. Wel is hij fijn om op je wenkbrauwbot te gebruiken, als matte highlighter.

 

Helaas valt dit palette dus tegen voor mij. Maar dat neemt niet weg dat ik binnenkort nog eens een shape palette ga proberen! So stay tuned…

xx

5 thoughts on “Review: Essence shape your face contouring palette

  1. Ik zag dit paletje ook liggen in de winkel en dacht het nog te kopen! Jammer dat het niet zo gepigmenteerd is. Je hebt echt een hele leuke blog! xx

Geef een reactie

