Blogupdate: blogpost schema

coffee, flowers, and glasses afbeelding

Hey!

Misschien is het je opgevallen: mijn blogpost schema is veranderd!

Toch wilde ik jullie hier nog eventjes over informeren.

Wat gaat er veranderen?

In plaats van de zondag, upload ik nu op de maandag een blogpost. Dus in plaats van elke zondag, woensdag en vrijdag een artikel, wordt dit elke maandag, woensdag en vrijdag.

Waarom?

In het weekend werk ik altijd aan mijn blog, omdat ik daar doordeweeks (vaak) geen tijd voor heb. Nu doe ik op zondag het meeste, daarom lukte het niet altijd om die ochtend al om 6 uur een blogpost klaar te hebben staan. Nu dit is veranderd in maandag, weten jullie zeker dat er om 6 uur al een post online staat.

 

Hopelijk heb ik jullie hiermee genoeg geïnformeerd en vinden jullie het niet erg dat het schema een beetje is aangepast.

xx

Geef een reactie

