3 Spring outfits!

Hey!

Vorig jaar heb ik een soortgelijk artikel gemaakt en het leek me eigenlijk wel leuk om weer eens te doen. Ik heb 3 outfits samengesteld, dit keer met het thema ‘Spring/Lente’!

 

spring outfit 1.png

Outfit 1 is een speelse mix tussen allerlei materialen. Door de kleuren verder vrij neutraal te houden, hoop ik dat het geheel niet te druk wordt. Ik vond het leuk om de bomberjack eens te combineren met een rokje, in plaats van een broek.

Bomberjack Mango €35,99

Bodysuit Topshop €36,-

Rok River Island €37,-

Schoenen H&M €29,99

 

spring outfit 2

Outfit 2 heb ik vrij simpel gehouden, zodat het roze er echt uitspringt. De zonnebril met oortjes geeft toch nog wat extra’s aan de outfit.

Zonnebril H&M €6,99

Playsuit Topshop €50,-

Tas Rad €16,90

Schoenen H&M €24,99

 

spring outfit 3

Outfit 3 is vrij neutraal qua kleuren, maar het lichtblauw en het roze geven samen toch een leuk effect. Door de rok met blokhakken te combineren, wordt het geheel niet te braaf.

Rok Topshop €44,-

Top Primark €11,-

Tasje H&M €14,99

Schoenen Bershka €25,99

 

Dit was het dan alweer! Dit zijn outfits die ik zelf wel zou dragen, maar ik ben ook heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Welke outfit is jouw favoriet?

xx

 

One thought on “3 Spring outfits!

Geef een reactie

