Review: Catrice made to stay inside eye highlight pencil

Hey!

Al een tijdje stond een goed huidskleurig oogpotloodje voor op de waterlijn op mijn wishlist. Vandaag gaan we zien of dit de goede is!

20160508_165425 - kopie

Dit is het potloodje. Een mooie verpakking in de kleur van het potloodje zelf.

20160508_165456 - kopie

Het is een uitdraaibaar, dun pennetje, wat het gebruik makkelijk maakt. Handig dat je niet hoeft te slijpen!

20160508_165648 (2)

Dit zijn de swatches buiten.

20160508_165715 (2)

En dit zijn de swatches binnen. Er komt goed pigment vanaf en je moet echt even schrobben met remover voordat het eraf gaat. Goed longlasting dus!

20160508_184858-1  20160523_085644-1.jpg

Op deze foto’s heb ik het oogpotlood gebruikt op mijn waterlijn.

Ik vind dat het een mooi effect geeft!

 

Wel merk ik dat het potlood toch wat vervaagt in de loop van de dag, vooral het ‘highlight effect’ gaat er dan een beetje vanaf.

Voor de rest vind ik dit een goed potloodje!

Misschien probeer ik de volgende keer een andere, om te kijken of die wel langer blijft zitten.

 

Dit was het dan alweer!

xx

 

 

Geef een reactie

