Mijn kookboeken!

Hey!

Vandaag laat ik jullie mijn kookboeken zien.

Het zijn er niet zo heel veel, maar het leek me toch leuk om eventjes te laten zien!

Als eerste het ‘cakepops’ kookboekje van de xenos. Voor als je het nog niet kent: cakepops zijn eigenlijk een soort van lolly’s, maar dan van cake. En natuurlijk allemaal leuk versierd!

Dit boekje heb ik ook nog in de cupcakes versie. Het recept rechts heb ik al eens voor Pasen gemaakt. Een leuk kookboekje!

Dit kookboekje zat een keer in zo’n setje van kookspulletjes. All about chocolate! Hier heb ik nog niks uit geprobeerd, maar het recept rechts, hazelnoot chocoladebrokken, staat nog zeker op mijn lijstje!

Tot slot dit kookboekje voor muffins dat ik een keer bij de kringloop voor nog geen euro scoorde. Hele lekkere recepten staan erin! Het recept rechts, walnoot-kaneelblondies, heb ik al eens geprobeerd. Mierzoet, maar oh zo lekker!

 

Dit was het dan alweer!

Heb jij veel kookboeken in je bezit?

xx

 

Geef een reactie

