Blogupdate: minder artikelen

lipstick, mac, and red afbeelding

bron

 

Hey!

Vandaag ga ik jullie even inlichten over een kleine verandering op mijn blog voor de komende paar weken.

Blogschema

Normaal upload ik dus elke maandag, woensdag en vrijdag. Dit werkt prima, maar helaas gaat dit niet meer lukken in de drukke periode die voor de deur staat. Nu ga ik de komende 4 weken alleen nog maar op vrijdag uploaden.

 

Waarom?

De komende weken ga ik het nog even heel druk hebben met school. Alle dingetjes en proefwerken nog op het laatste moment voor de zomervakantie, je kent het wel…

Superjammer dat ik eventjes geen tijd heb voor mijn blog, maar het is niet anders. Vanaf 27 juni zal ik weer actief gaan bloggen. Elke maandag, woensdag en vrijdag.

 

Wat kun je verwachten vanaf 27 juni

Veel zomer-gerelateerde artikelen en een paar shoplogs. Ook ben ik van plan online wat make-up te gaan bestellen, dus een leuke unboxing staat ook op het programma als het goed is! En natuurlijk weer veel nieuwe reviews.

Bovendien ga ik dan wat meer tijd hebben om nieuwe recepten te proberen en boeken te lezen. Recepten en boekreviews zijn dan dus ook weer te vinden op mijn blog.

 

Tot die tijd verschijnt er dus maar even één artikel per week op mijn blog.

Hopelijk heb ik jullie hiermee genoeg geïnformeerd!

xx

 

2 thoughts on “Blogupdate: minder artikelen

Geef een reactie

