Opgemaakt!

Hey!

Het is weer tijd voor een nieuwe ‘opgemaakt’, waarin ik laat zien welke producten ik de laatste tijd allemaal heb opgemaakt. Benieuwd? Lees snel verder!

opgemaakt 6

Ik maakte drie deo’s op:

  • Weer een Tahiti deo uit de supermarkt in Frankrijk. Deze heb ik toentertijd eens flink ingeslagen, omdat deze deo’s zo lekker ruiken: een beetje vanille-achtig!
  • Dan de Dove Beauty finish deo. Deze rook op zich wel lekker, maar na een tijdje was ik hem een beetje zat. Bovendien moet je telkens goed schudden voor je hem gebruikt, anders zit alles onder de witte poeder!
  • Tot slot de Rexona aloe vera deo. Deze ruikt lekker fris en bij Rexona heb ik altijd het idee dat hij toch wat beter werkt voor ‘stressvolle dagen’. De dove deo’s gebruik ik eerder voor een lekker luchtje en wat meer verzorging.

opgemaakt 5

Ook maakte ik drie bodylotions op.

  • Als eerste die van thebodyshop: smoky poppy body butter. Dit was mijn eerste body butter van de bodyshop en hij beviel me echt goed! De textuur verraste me meteen: niet zo vloeibaar als ik gedacht had, maar haast een beetje boterig. En hij rook lekker! Jammer dat dit limited edition was…
  • Vervolgens maakte ik de Zwitsal bodylotion op. Een miniverpakkinkje. Deze beviel me wel goed, hij verzorgde goed, maar een beetje jammer dat iedereen die ik tegenkwam vroeg waarom het ineens zo naar babybilletjes rook haha!
  • Tot slot maakte ik een Dove bodylotion op. Ik koos voor de neutrale geur met extra verzorging. Deze was erg fijn! Helaas ging hij wel vrij snel op.

opgemaakt 4

In de douche maakte ik deze twee op:

  • Een kokos douchecrème van de kruidvat. Lekker verfrissend en zeker een aanrader als je van kokos houdt!
  • Een glans conditioner van Andrelon. Deze gebruik ik redelijk vaak en hij bevalt me wel goed. Wel ga ik nu eens een paar goedkopere conditioners proberen, om te kijken of die net zo goed werken.
  • O

opgemaakt 3

Ook maakte ik dit kleine monstertje van Christina Aguilera ‘Unforgettable’ op. Deze ruikt vrij sterk, maar ook wel een beetje zoet. Ik ga niet een full-size versie kopen, omdat ik hem toch niet zo lekker vond ruiken.

opgemaakt 2

Tot slot nog twee vrij random producten:

  • Een droogshampoo van kruidvat eigen merk. Deze heb ik al een paar keer gekocht en bevalt wel redelijk goed. Al moet ik zeggen dat, hoe gek het ook klinkt, het wel lijkt of mijn haar juist wat vetter wordt na gebruik van deze droogshampoo. Dus misschien even een nieuwe proberen binnenkort!
  • Tot slot een cleansing gel van, ook, kruidvat eigen merk. Deze zit inmiddels in mijn daily routine en bevalt me erg goed!

 

Dit was het dan alweer!

xx

One thought on “Opgemaakt!

Geef een reactie

