Review: Catrice Ultimate Colour lipstick In A Rosegarden

Hey!

Vandaag review ik voor jullie deze Ultimate Colour lipstick van Catrice: nummer 370 In A Rosegarden. Benieuwd naar swatches en mijn mening? Lees dan snel verder!

lipstick 2

Dit is de lipstick zelf. Allereerst: de verpakking vind ik echt mooi! Glanzend zwart met doorzichtige details, die er niet te goedkoop uit zien.

lipstick 3 editย ย  lipstick 4 edit

Dit zijn de swatches na 1 keer aanbrengen (links) en na 2 keer aanbrengen (rechts).

Je hebt dus niet meteen een felroze kleur, maar kunt de kleur zo opbouwen als je wilt.

 

lip 1

Dit is de kleur op mijn lippen. Een beetje een my lips, but better kleurtje valt me op!

De lipstick heeft een vrij creamy textuur en blijft dan ookย niet erg lang zitten.

 

Ik zou je deze lipstick aanraden als je van een subtiel roze kleurtje op je lippen houdt, met een lichte glans. Als je echt op zoek bent naar een ultimate colour lipstick zou ik je deze lipstick afraden, aangezien de kleur daar iets te subtiel voor is.

Catrice Ultimate Colour Lipstick 370 In A Rosegarden โ‚ฌ3,99

 

Dit was het dan alweer!

Wat is jouw favoriete Catrice Ultimate Colour lipstick?

xx

 

9 thoughts on “Review: Catrice Ultimate Colour lipstick In A Rosegarden

Geef een reactie

