Summer tag!

Hey!

Deze dinsdag is de zomer officieel van start gegaan, dus een goed excuus om eens de ‘summer tag’ in te vullen!

Deze tag komt van de blog van Annette.

Laten we snel beginnen!

1. Wat is je favoriete ijsjessmaak?

In de zomer vind ik citroen-schepijs toch wel het allerlekkerst, vooral als het erg warm is. Deze ijsjessmaak word ik nooit zat!

ice cream, food, and nails afbeelding

bron

 

2. Welke kledingstukken vind jij `s zomers onmisbaar?

Een fijne denim short is altijd mijn go-to kledingstuk in de zomer. Als ik eventjes niet weet wat ik aan moet, trek ik gewoon een denim short aan en werkelijk álles past erbij.

Ook vind ik het altijd fijn om een luchtig vestje te hebben voor in de zomer, die je overal snel even overheen kunt gooien. Ik heb al een heel leuk, wat langer, gehaakt vestje gescoord bij de Bershka voor deze zomer. Die zullen jullie snel in een outfitpost voorbij zien gaan komen!

fashion, girl, and jeans afbeelding

bron

 

3. Wat is je favoriete zomerse drankje?

Een heerlijke, koude lemon ice tea 🙂

De populairste tags voor deze afbeelding zijn: drink, summer, green, mint en sun

bron

 

4. Wat is je lievelingsactiviteit `s zomers?

Het eerste wat er in me opkomt is zwemmen, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik afspreken met vrienden in de zomer toch het allerleukste vind!

girl, summer, and friends afbeelding

bron

 

5. Hoe ziet jouw typische zomerse make-uplook eruit?

In de zomer draag ik het liefst een bb-cream met lichte dekking, of helemaal geen bb-cream. Een mooie blush voor in de zomer vind ik onmisbaar. In de zomer ben ik dol op koraalkleurige lippenstift! Qua ogen grijp ik het snelst naar een beetje bronzige/koperkleurige oogschaduw, hoewel ik deze zomer wat meer wil gaan experimenteren met kleur. Natuurlijk ga ik ook nog een mooie make-uplook voor jullie maken!

lipstick.jpg

Mijn favoriete zomerse lipstick: essence 01 Coral Calling

 

6. Wat is je favoriete zomerse liedje?

Oh… Dat is een moeilijke vraag! Ik kan niet zo één liedje kiezen, maar dit zijn de vier nummers die ik op dit moment het meest luister:

Calvin Harris – This Is What You Came For ft. Rihanna

Kygo – Raging ft. Kodaline

Kungs vs Cookin’ on 3 Burners – This Girl

Dua Lipa – Be The One

 

7. Welk zomers gerecht eet je het liefst?

Een lekkere pastasalade, of een ander Italiaans gerecht vind ik heerlijk in de zomer!

De populairste tags voor deze afbeelding zijn: food, salad, tomato, delicious en healthy

bron

 

8. Wat is jou ultieme zomer Do It Yourself?

Uhm… Daar moet ik even over nadenken. Ik heb niet echt een DIY die ik elke zomer doe, maar ik weet wel een DIY die ik deze zomer heel graag wil gaan proberen:

Hoe vrolijk en schattig zijn deze geschilderde fruitschaaltjes! De DIY vind je hier.

 

9. Wat voor geur draag je `s zomers?

Daar hoef ik niet lang over na te denken! Dat is het Escada Born In Paradise parfum.

bron

 

10. Welke plannen heb je voor de zomer?

Ik wil graag gebruik gaan maken van deze lange zomervakantie en ben dan dus ook van plan om veel te gaan doen. Veel bloggen, nieuwe make-uplooks proberen, steden bezoeken, DIY’s proberen, hardlopen… Ook wil ik me meer gaan richten op tekenen en schilderen. Ik tekende al een tijdje, maar met echt serieus schilderen ben ik nog niet zo bekend. Lijkt het jullie leuk als ik mijn ‘creaties’ met jullie zou delen op mijn blog? Let me know!

 

Dit was het dan alweer!

Heb jij al zomervakantie en plannen voor deze zomer?

xx

 

 

 

7 thoughts on “Summer tag!

Geef een reactie

