Online make-up wishlist

Hey!

Vandaag deel ik met jullie mijn make-up wishlist: alle make-up die ik graag ooit eens online zou willen bestellen bij boozyshop.

Ogen

freedom-pro-decadence-palette-rock-roll €5,49makeup-revolution-fortune-favours-the-brave-palette €14,95

Freedom Pro Decadence Palette Rock & Roll – €5,49

Makeup Revolution Fortune Favours the Brave Palette  – €14,95

makeup-revolution-ultra-32-eyeshadow-palette-mermaids-forever €9,95sleek-i-divine-ultra-matte-brights-v1 €10,95

Makeup Revolution Ultra 32 Eyeshadow Palette Mermaids Forever – €9,95

Sleek I Divine Ultra Matte Brights V1  – €10,95

 

Shaping

makeup-revolution-iconic-blush-bronze-brighten-flush €4,95               freedom-pro-contour-fair €4,49

Makeup Revolution Iconic Blush, Bronze & Brighten Flush – €4,95

Freedom Pro Contour Fair – €4,49

sleek-face-form-light €13,49

Sleek Face Form Light – €13,49

 

Blush

Freedom Pro Blush Palette Peach and Baked €7,95      makeup-revolution-ultra-blush-palette-golden-sugar €7,95

Freedom Pro Blush Palette Peach and Baked – €7,95

Makeup Revolution Ultra Blush Palette Golden Sugar  – €7,95

 

Highlighter

the-balm-mary-lou-manizer €20,50   makeup-revolution-highlighter-palette-radiance €9,95

 

7 thoughts on “Online make-up wishlist

  1. Aaaah! Jij bent dus net al zo verslaafd aan Makeup Revolution als ik. Zelf heb ik de Blush Palette “Hot Spices” en natuurlijk de Eyeshadow Palette Flawless (want die is echt Flawless). Hoop binnenkort de Flawless 2 Pallete te kunnen vinden in dichtstbijzijnde Etos!!

    1. Jazeker!
      Oeh dat klinkt goed! Dan ga ik die ook maar eens proberen.
      Verkopen ze bij de etos ook Makeup Revolution?
      xx

      1. Ja! Zelfs in mijn kleine dorpje hebben ze een heel klein schap. Ga meestal naar de Etos in Zwolle, daar hebben ze inmiddels een groot schap van gemaakt!

Geef een reactie

