Review: Max&More Eyeshadow Palette Nude

Hey!

Vandaag review ik dit oogschaduwpalette van de Action voor jullie. Benieuwd naar swatches en mijn mening? Lees dan snel verder!

20160529_191122-1

Het palette is ook nog verkrijgbaar in 3 andere uitvoeringen: no1 Forest, no2 Sunset en no3 Floral.

20160529_191301

Dit is het palette als ik hem uit het doosje heb gehaald. Simpel maar strak vormgegeven.

20160529_191341

En de kleurtjes!

 

Dan nu over naar de swatches:

20160529_191819

Swatches rij 1 na 1 keer aanbrengen.

20160529_192243

Swatches rij 1 na 2 keer aanbrengen.

Oké, dit is dus duidelijk een palette met kleurtjes die je moet opbouwen. De swatches vallen me tot nu toe niet erg tegen, na twee keer aanbrengen althans…

20160529_194001

Swatches rij 2 na 1 keer aanbrengen.

20160529_194231

Swatches rij 2 na 2 keer aanbrengen.

Vooral de koperkleur springt er voor mij uit (6de van rechts)!

 

Maarr…

Met de koperkleur, een bruine tint en de blauwe kleur heb ik een ooglook ‘geprobeerd’ te maken. Er vallen me een paar dingen op:

  • De oogschaduws zijn vrij poederig; 
  • Wat weer resulteert in veel ‘fall-out’ (veel oogschaduw onder de ogen gevallen);
  • De kleurtjes zoals je ze in het palette en op de swatches ziet, kan ik niet vertalen naar het ooglid.

Er valt best nog een redelijke ‘nude’-look mee te maken, maar de kleurtjes zoals je ze in het palette ziet zijn niet terug te zien op je ooglid. Jammer!

Ik zou je dit palette niet aanraden, puur omdat ik denk dat je je geld beter kan stoppen in een palette met nude oogschaduws met betere pigmentatie van bijvoorbeeld Essence of Catrice, die ook vrij betaalbaar zijn.

 

Dit was het dan alweer!

Heb jij al eens een Max&More palette uitgeprobeerd?

xx

 

Geef een reactie

