Fashion Wishlist

Hey!

Laatst heb ik al mijn make-upwishlist gedeeld, dus ik dacht: waarom geen Fashion Wishlist?

Ik heb het opgedeeld in ‘Basics’ en ‘Trend pieces’.

Basics: de basis kledingstukken om lang plezier van te hebben.

Trend pieces: de kledingstukken die nu in de mode zijn. Oftewel: toevoegingen aan de basics.

Lets get started!

Basics

     broek

High-waisted jeans zwart/wit

Bershka Skinny high waist €19,99

H&M Skinny High Ankle Jeans €9,99

 

zwart shirt    wit shirt

Wit en zwart T-shirt

H&M Top van zijdemix €19,99

 

leather jacket

Zwart leren jasje

H&M Bikerjack zwart €39,99

 

Oversized zwart/grijs denim jacket

Topshop Petite Oversize Western Jacket £45

 

witte gymp

Witte sneakers

H&M Sneakers wit €29,99

 

 

Trend pieces

Zilvere bomberjack

Thesting Satin bomber €35,-

 

pleated skirt.jpg

Pleated skirt

Bron

Mango Metallic pleated skirt £19,99

 

1117131040_1_1_3

Lace-up sandals

Bershka ? (Ik weet niet of ze nog steeds te koop zijn, ik kan ze niet meer vinden in de webshop.)

 

zonnebril

Trendy zonnebril

H&M Zonnebril €7,99

 

Dit was het dan alweer!

Niet elk item is exact wat ik wil gaan kopen, maar voor het idee.

Wat staat er bovenaan op jouw Fashion Wishlist?

xx

 

 

11 thoughts on “Fashion Wishlist

Geef een reactie

