5 recipes to try this summer!

Hey!

Ben jij ook van plan nieuwe lekkere recepten te proberen deze zomer? Dan ben je hier aan het goede adres voor wat inspiratie!

Vandaag deel ik met jullie: 5 toffe recepten om in de vakantie/zomer te proberen.

Recept 1: Zomerse cupcakes

recept1

bron

Ik vond deze amazing cupcakes op welke.nl. Wat zijn ze leuk! Ik weet niet of het me zelf zou lukken zulke mooie stukjes fruit te maken, maar het is altijd te proberen!

 

Recept 2: Zomerse pastasalade

recept2

bron

Een heerlijke zomerse pastasalade mag natuurlijk niet ontbreken! Deze ziet er erg lekker uit en ben ik zeker van plan eens te gaan maken.

 

Recept 3: Mango-ijsjes

recept3

bron

Mango-ijsjes! Zelf ijsjes maken met rode vruchten, zoals aardbei, daar heb ik al vaak van gehoord. Maar mango-ijsjes lijken me wel een superlekker alternatief!

 

Recept 4: Frambozen Granita

recept4

bron

Frambozen granita van ohmyfoodness 🙂 Dit ziet er heerlijk uit! Sinds kort ben ik echt fan van ohmyfoodness, zij maakt zo’n lekkere receptjes!

 

Recept 5: Salade met meloen en gerookte kip

 recept5

bron

En tot slot: nog een zomersalade! Deze is iets frisser en dus perfect voor warme zomeravonden.

 

Dit was het dan alweer!

Wat is jouw favoriete zomerrecept?

xx

Geef een reactie

