Q&A!

Hey!

Het leek me superleuk om weer eens een Q&A te doen. Zo kunnen jullie me weer wat beter leren kennen!

Mocht je nog een vraag willen stellen die niet in dit rijtje staat, dan mag je die natuurlijk altijd in de reacties achterlaten!

1. Wat vind je echt een hele leuke kant van het bloggen en wat juist niet?

Bijna alles aan het bloggen vind ik leuk! Posts bedenken, het schrijven ervan, de foto’s ervoor maken… You name it!

Minder leuk vind ik bloggen als ik in een inspiratieloze periode zit. Gelukkig kan iets simpels als een prachtige make-uptutorial er alweer voor zorgen dat ik nieuwe inspiratie en ideeën heb voor een artikel. Gelukkig maar!

fashion, text, and fashion blog afbeelding

bron

2. Hoe zie je jezelf over 10 jaar?

Ik weet natuurlijk niet precies waar ik sta over 10 jaar, dus ik weet ook niet of ik dan nog genoeg tijd zal hebben om te bloggen. Wel ben ik van plan om de journalistieke richting op te gaan, dus daar zal een blog in ieder geval goed bij aansluiten. Hoe dan ook, ik ga zeker mijn best doen om mijn blog te blijven onderhouden!

3. Zou je ook YouTube filmpjes willen maken?

Een eigen YouTubekanaal lijkt me zeker een leuke aanvulling op mijn blog, hoewel je zeker niet de tijd die erin gaat moet onderschatten. Wel weet ik zeker dat een eigen YouTubekanaal voorlopig nog niet aan de orde is, aangezien ik liever eerst nog wat meer ervaring op doe en wacht tot ik iets ouder ben.

bron

4. Wat is echt je lievelings makeup merk?

Oeh, dat is best een moeilijke vraag! Als ik echt zou moeten gaan voor de basics, ga ik toch voor Catrice, aangezien dit lekker budget is en de ‘basisproducten’ zoals primer, poeder en concealer me erg goed bevallen.

Qua meer ‘speciale’ make-up, zoals fellere kleuren oogschaduw en lipsticks, ben ik nog veel aan het experimenteren met verschillende make-upmerken, maar tegen de tijd dat ik een echte favoriet heb gevonden laat ik het jullie zeker weten!

20160712_203802 - kopie

Al mijn Catrice producten.

5. Wat is je lievelingsproduct uit je stash?

Eén product kiezen is toch wel lastig, maar als ik echt moet kiezen ga ik toch voor het Catrice Prime And Fine Professional Contouring Palette. Dit is één van mijn meest recente aankopen en ik moet eerlijk zeggen dat hij erg goed bevalt! Om de highlighter in het Palette goed te kunnen beoordelen moet ik eerst nog een geschikte kwast kopen, maar zodra dat is gelukt kunnen jullie zeker een review verwachten!

Prime And Fine Professional Contouring Palette 010 Ashy Radiance

bron

6. Wat is je favoriete kledingstuk en waarom?

Als ik in mijn kast kijk is er op dit moment toch wel één item dat er echt uitspringt: een zilveren bomberjack. Deze heb ik gisteren net nieuw gekocht bij de Sting. Ik kan niet wachten om hem te stijlen!

20160712_202358-1    20160712_202635-1

7. Wat is je favoriete item uit je kamer?

Dat is dit schilderijtje dat ik laatst geschilderd heb:

20160712_201858

Vrij simpel, maar ik vind het toch wel wat hebben.

8. Welk boek ligt op dit moment op je nachtkastje?

Dat is deel 2 van the Maze Runner. Deel 1 heb ik écht verslonden, dus ik ben al snel begonnen met deel 2. Ik lees hem wel in het Engels, aangezien ik dat toch wat mooier vind.

20160712_201934

7 thoughts on “Q&A!

Geef een reactie

