Review: NYC Smooth Skin 5-in-1 Matte BB Cream

Hey!

Vandaag review ik voor jullie deze Matte BB Cream van NYC. Ik heb gekozen voor de kleur 01 Light. Ben je benieuwd naar swatches en mijn mening? Lees dan snel verder!

20160712_151154-1

Dit is de BB-cream die ik vandaag voor jullie review. De verpakking vind ik vrij simpel, wel leuk dat er wat blauwe details op staan.

20160712_151217

De 5-in-1 formule staat voor:

  • Verschaft direct matte dekking;
  • Minimaliseert de verschijning van poriën & lijntjes;
  • Flatteert, maakt de huid glad;
  • Minimaliseert de verschijning van onzuiverheden;
  • Verheldert de huidskleur voor een gezonde en zuivere teint.

Dat zijn nogal wat beloftes!

20160712_151327

Dit is het tubetje nadat ik hem heb geopend. Helaas zorgt zo’n verpakking wel voor wat geknoei af en toe, maar je krijgt wel makkelijker al het product eruit.

 

On to the swatches!

 

20160712_151416     20160712_151508

Links zie je de BB-cream gewoon op de hand, rechts is deze uitgesmeerd.

 

Pluspunten:

  • De BB-cream voelt lekker luchtig aan;
  • De BB-cream smeert goed uit;
  • De BB-cream is lekker budget;
  • Doordat de BB-cream in een tubetje zit, krijg je alles er makkelijker uit;
  • De BB-cream is zeker mat;
  • Na een tweede laagje zit de BB-cream nog steeds mooi en dekt deze wat beter;
  • Als je op zoek bent naar een BB-cream met zeer lichte dekking, dan ben je hier aan het goede adres.

 

Minpunten:

  • De BB-cream vermindert roodheden enigszins, maar concealer om onzuiverheden extra te camoufleren is noodzakelijk;
  • Het tubetje kan voor nogal wat geknoei zorgen;

 

Conclusie: ben je op zoek naar minimale en luchtige dekking, dan is deze BB-cream iets voor jou. Als je toch wel wat meer dekking wilt, doet deze BB-cream na één laagje vrij weinig voor jou. Wel moet ik zeggen dat ik deze BB-cream na twee laagjes prima vind zitten voor dagen waarop je ietsjes meer dekking wilt.

NYC Smooth Skin  5-in-1 Matte BB Cream €3,99 bij Kruidvat en Trekpleister

 

Wat is jouw favoriete BB-cream?

xx

 

4 thoughts on “Review: NYC Smooth Skin 5-in-1 Matte BB Cream

Geef een reactie

