Blogupdate: Nieuwe plannen & Jullie mening!

Hey!

Het is een hele poos geleden dat ik wat van me heb laten horen, maar ik ben terug van weggeweest…

In deze post ga ik jullie wat uitleg geven over mijn nieuwe plannen voor deze blog en waarom ik heb besloten het roer om te gooien.

Dream, follow, and quote afbeelding

bron

2 jaar bloggen

Na ruim 2 jaar geblogd te hebben over Fashion, Food, Beauty & Books ben ik me beginnen te realiseren dat het misschien toch een beetje te veel is allemaal. Ik heb een ‘pauze/vakantie’ genomen van ongeveer een maand, om eens een stapje terug te doen en goed na te denken over waar ik nu eigenlijk heen wil met mijn blog.

white, shoes, and boots afbeelding

bron

Nieuwe ideeën

In de periode dat ik eventjes afstand heb genomen van het bloggen, ben ik tot de conclusie gekomen dat er eigenlijk maar één ding is dat mij echt eindeloos inspireert en dat ik toch echt het allerleukste vind: Fashion.

Natuurlijk heb ik nog altijd ook een passie voor Food, Beauty en Books. Alleen heb ik besloten dat het toch een beetje te veel is. Het onderwerp ‘Fashion’ is dan toch wel het onderwerp dat er met kop en schouders bovenuit steekt als ik mezelf de vraag stel waar ik het aller-allerliefste over schrijf.

fashion, look, and style afbeelding

bron

Kijken naar de toekomst

In de toekomst zou ik heel graag modejournaliste willen worden. Een fashionblog lijkt mij dus een goede manier om een begin te maken en/of meer ervaring op te doen op het gebied van schrijven over mode.

chanel and fashion afbeelding

bron

In het Engels?!

Jaja, je leest het goed, het lijkt me leuk om op deze fashionblog in het Engels te schrijven. Niet alleen om hiermee een groter publiek te proberen te bereiken, maar ook om aan mijn ‘Engelse schrijfkunsten’ te timmeren.

Al een tijdje heb ik zitten te denken om InspirationShake überhaubt in het Engels te gaan schrijven, maar dit lijkt me helemaal een goede gelegenheid om op Engels over te stappen.

Nieuwe blognaam?

Of er dan ook een nieuwe blognaam komt? Hier twijfel ik nog over. De naam ‘InspirationShake’ is natuurlijk al op zichzelf Engels, maar verwijst niet direct naar Fashion.

shoes, fashion, and bag afbeelding

bron

Frisse start

Al met al lijkt het mij een frisse start voor een nieuw concept. Ik ga het professioneler aanpakken door onder andere in het Engels te schrijven, maar ook door bijvoorbeeld een goede camera aan te schaffen.

Wanneer ik ga beginnen met de nieuwe blog weet ik nog niet zeker, maar ik laat het jullie zeker weten zodra het zover is.

 

 

Ik hoop dat ik jullie genoeg heb geïnformeerd en vragen mogen jullie natuurlijk altijd achterlaten in de comments.

Heel graag zou ik ook jullie mening willen horen over de nieuwe plannen!

xx

 

 

7 thoughts on “Blogupdate: Nieuwe plannen & Jullie mening!

Geef een reactie

