Blogupdate: Meer informatie!

Hey!

Na een, *ahum*, vrij lange radiostilte besloot ik toch maar om eens wat meer informatie te geven over mijn nieuwe plannen!

Mocht je het vorige artikel gemist hebben, dan kun je deze hier teruglezen. Dan wordt het hopelijk iets duidelijker!

Goed, waar zal ik beginnen…

Zoals jullie in het vorige artikel al hebben kunnen lezen, heb ik besloten me vanaf volgend jaar volledig op het onderwerp Fashion te gaan richten. Toen liet ik echter nog even open wanneer ik dan ging beginnen met dit nieuwe project en of ik dit dan ook onder een nieuwe naam zou gaan doen.

fashion, style, and jeans afbeelding

bron

Wanneer?

Nu kan ik jullie dan eindelijk vertellen wanneer ik van plan ben met dit exciting project te beginnen! Nou ja, project… Het wordt gewoon een hele nieuwe blog!

Eind januari, 2017, ga ik beginnen met de nieuwe blog. In het Engels!

Hoe?

De nieuwe blog wordt volledig in het Engels, als je meer wilt weten over waarom ik deze keuze gemaakt heb, kun je het vorige artikel teruglezen.

Waar?

Ik heb al een paar ideetjes voor de nieuwe blognaam, maar de uiteindelijke bekendmaking zal ook eind januari plaatsvinden. Dit blijft dus nog eventjes spannend…

fashion, chanel, and bag afbeelding

bron

Wat kunnen jullie verwachten? (In een notendop)

Een splinternieuwe Fashion Blog vol met fashioninspiratie (dat deel blijft natuurlijk!), fashiontips en bovendien, een aparte inkijk op Fashion. Zo wil ik behalve de wat vrijere onderwerpen (outfit inspiration enz.) ook graag wat persoonlijkere en maatschappelijkere dingen met jullie gaan delen. Denk aan onderwerpen als: Eco-Fashion, Fashion in the 90’s, Power-dressing en Stepping out of your comfortzone.

 

De laatste tijd ben ik niet heel erg actief geweest op WordPress, maar desondanks hoop ik dat jullie dit nieuwe idee nog kunnen waarderen 🙂

Wat zou jij graag willen lezen op de nieuwe Fashionblog?

xx

Geef een reactie

